Anonym om De här kommer bli den tråkigaste fredagen ever!: karma is a bitch, den fruktansvärda sanningen är att du är en hemsk människa och har knappt ett värde av ett ruttet skosnöre. du är en vidrig människa, ful, fet, illaluktande och tunnhårig är du också.

Anonym
om www.deppbloggen.com: sluta ta bort mina kommentarer din fula feta tunnhåriga horunge

GUUUUUUUUDDDD SÅ OMOGET!!!!!!!!!
Personligen så tycker jag att det är kul att få sånna här kommentarer. Just för att man kan se vad folk är advensjuka på och inte. Dom som kommenterar är nästan alla gånger sånna som ser ut så som deras kommentarer beskriver. Och alltså, det är klart att man tar åt sig. Men jag tar inte åt mig på det sättet att jag ska bli ledsen eller nåt. Utan jag tar åt mig äran att ha fått kommentarer i min blogg. det är klart att man lägger ner tid på att gå in på min blogg, men varför? Inte för att skriva kommentarer. Jag ser ingen andledning till att kalla någon "horunge" om man inte vet att det är sant. Och det är inte sant, bara slöseri med tid för att trycka ner någon. Och ful och fet liksom? Hallå, det är så uppenbart att du som har kommenterat sitter bakom skärmen med smörfläckar på tröjan och planerar en skönhetsoperation. Och tunnhårig, ja det är jag. Men nummer 1, det går i arv och du bakom datorskärmen har nog också något från dina föräldrar som inte är positivt i någons ögon. Nummer 2, jag tycker inte det är fult att vara tunnhåring. Jag tycker inget speciellt om de, för jag har inte så mycket fördommmar.
Behövs inte mer än så va?

2 kommentarer

Anonym

27 Mar 2011 12:47

hahah finns det något att vara avundsjuk på? Du har i hela ditt liv tryckt ner andra människor för att höja dig själv. Du bor i en pissig lägenhet med din äckliga morsa och syrra i tungelsta. Vart tog pappan vägen? Sitter han inne nu? Du är så sjukt misslyckad och att jag skulle vara avundsjuk på dig är lika sant som att du är snygg.

Anonym

05 May 2011 18:10

tack gullunge!!<3 :D

Kommentera

Publiceras ej