Fortfarande sjuk........gah............
Och nu är Amanda sjuk också, vi som hade planer och allt. Men nej, varför? Jo för jag måste ju vart Hitler i mitt förra liv eller nåt. Robbin ska på träning också. Fan fan fan..... De kommer bli myskväll med mamma igen! Inte för att jag har nåt emot de men jag har haft de nu i 25 år känns de som. Aja, nu slutar vi deppa.

Har iallafall en positiv sak att berätta, jag satt kvar i skolan och gjorde VG uppgifterna i kommunikationen som jag har bestämt mig för att göra så länge! Det va skönt att bocka av från listan. Och Jörgen sa att de lilla han såg (de vill säga DE LILLA!) va jätte bra! Så jag hoppas att resten också är kanoners! Efter det drog jag till hunddagiset och stängde med mamma, de va lugnt idag för Sigge (en golden retriver som brukar vara där) va inte där idag! Han skäller så mycket och eftersom att jag är sjuk hade ju jag gått upp i taket.........

Kisses ♥

Om de ska vara någon låt just nu, så måste de vara den här!

1 kommentarer

Anonym

22 Mar 2011 18:53

karma is a bitch, den fruktansvärda sanningen är att du är en hemsk människa och har knappt ett värde av ett ruttet skosnöre. du är en vidrig människa, ful, fet, illaluktande och tunnhårig är du också.

Kommentera

Publiceras ej