4 kommentarer

Anonym

18 Aug 2011 21:51

ja jag håller med, fast du är alltid ful iofs

Anonym

19 Aug 2011 01:00

JENNIFER ÄR FAN ALDRIG FUL!

- du som skrev kommentaren kan vara ful din fuling.. usch på dig.

Anonym

29 Aug 2011 19:02

haha hon är ju fan visst ful, kolla håret och hennes trashiga stil samt slitna äckliga fejs :P

Jag är inte ful, önskar att jag kunde skriva det här oanonymt men då skulle jag vara tvungen att spöa skiten ur era båda XD

Vic

07 Nov 2013 12:47

Jennifer, nu vet jag inte om det är någon mening med att jag skriver detta eftersom inlägget är så gammalt. Vill bara påpeka att du inte är ful någonstans, men att det inte skulle vara hela världen om du är det. Känns som mellanstadiemobbning här, pinsamt att lägga tid på att skriva något taskigt. Jag själv är ingen modell, men är lika glad för det är jag...

Kommentera

Publiceras ej