De va en lugn och skön dag. Dom vågar inte bossa med mig. MOHAHAHA! Hehe. Men seriously..
Jag har gosat med massa små söta vovvsingar, och sådär. Bara myst liksom.
(Dom som inte vet, har två veckor praktik nu och första dagen idag på min mammas hunddagis. Har Johanna med mig där också :))
JAG HAR FAKTISKT PLOCKAT BAJS OCKSÅ!!! TRE GÅNGER! Hehe, första gången i livet jag gör de haha.
Jag tänkte lägga upp en bild på min favorit hund där, Goliat. Han är en boxer blandning med nåt. Vet inte riktigt. Men han e fortfarande valpig och så. Och de bästa av allt.... HAN ÄLSKAR MIG!! :D Men glömde kameran på dagiset.. Så ni får se imorgon istället.

Nu sitter jag och väntar på maten, mums:)  Inte så trevligt efter bajs snacket där uppe haha. Men tur att man inte är så känslig.

Kommentera

Publiceras ej