Synd att vi aldrig hann träffas nu innan detta hemska hände. Ångrar det verkligen. Har drömt om dig inatt, vi va små igen och hade livet framför oss och njöt verkligen av livet.
Kanske om något gått annorlunda hade detta inte hänt. Men jag vill inte tänka så.
 
Du fick iaf nästan 20 år i livet och många fick glädje av dig. Synd att det tog slut, men jag ska vara glad att jag kände dig. För du var en underbar människa.
 
Kommer att sakna dig även fast vi inte setts på länge, fan fan fan också. Vi skulle ha setts ju. Vi skulle ju ha tagit våran fika i gamla stan och pratat gamla minnen. Är så ledsen att jag inte fick träffa dig en sista gång.
 
Kommer verkligen att sakna dig! Vi ses igen när det är dags för mig <3
Oliver Hammarberg rest in peace 5/5 1993 - 11/03 2013
 
 
 Kommer tänka att det är du som sjunger för mig igen, som jag alltid gör när jag här låten.

Kommentera

Publiceras ej